Thursday, April 21, 2011

: : Home Sweet Home : :

Ni la teratak kecil aku. Masih belum bleh nak duduk lagi sbb blum dpt CF.
Difahamkan dulu bleh masuk rumah ni lepas Jun 2011 tapi tak tau la mcm mana. Harap2 bleh masuk dah la.
Tapi bagus gak kalu bleh masuk lepas Jun 2011 sbb lepas kawen je bleh terus duk umah baru.
hehehe...

Difahamkan juga no umah aku  No. 20 tapi aku tak tau yg mana satu la. Aku amek gmbr ni sbb ada No. 20 kt depan umah tu...Aku anggap tu umah aku la...hahaha...







Btul ke ni umah aku?...


Umah ni takde la besar mana pun. Kecik je. Tapi bleh la buat starting. Almaklum la setimpal la dgn rege nye.
Tak mampu lak nk beli besar2 sbb tak mampu lak nnt nk tampung kos ansuran bulanan.
Apa yang ada tu terima je la...AMIN...

4 comments:

  1. perghh...meremang bulu ketiak..tgk umah tue..terbaekk dari ladang...(aku komen kalo ko komen blog aku..hahahahahah)

    ReplyDelete