Monday, March 21, 2011

: : Swimming Mode : :

Untuk pengetahuan rerakan sekalian, sekarang ni aku ada hobby baru.

: : SWIMMING : :

hehehe...ni sume sbb ada sorg rakan seofis aku yang ajak. Lokasi swimming pool tu pun tak jauh dari umah aku gak. Kompleks Sukan Pandamaran. Kompleks tu pun tempat aku swim gak masa kecik2 dulu. Cuma bila dh meningkat belia ni dh jarang gi dah. Malu nk pakai suar kecik yg ketat (swimming trunk) tu. Huhuhu.

Dulu mana nak tau ada suar yg pnjg... Igt sume kecik2 je so lupakan je la hobby nk swim ni. La ni keinginan nk swim ni timbul blk dah. Baek punyer...

Aku siap dh beli baju swim dgn goggle baru kt Jusco Bukit Raja. Sanggup tu gi beli baru...Nice..

Aku dah start swim blk dh ni Khamis lepas.
Penat giler. Lenguh kaki tangan aku.
Tp apa2pun aku puashati. Sgt puashati.
Lepas2 ni aku akan continue hobby baru aku.









Renung2kan Dan Selamat Beramal

No comments:

Post a Comment