Wednesday, November 3, 2010

TAHUN 2010

Tahun 2010 sudah hendak sampai ke penghujungnya... Diam-diam, dah masuk bulan November dah nie... Cepat benar masa berlalu... Ada lagi dua(2) bulan sebelum masuk ke tahun baru 2011... As usual, kena pikir azam tahun baru lak seperti tahun sebelum2 nie...

Tapi azam tahun baru 2011, bulan Disember baru aku nak pikir...tu pun pikir dah hujung2 bulan nak masuk awal tahun baru pikir...hahaha...Malas lagi nak pikir awal2 nie...Baik pikir benda lain dulu...

Sepanjang tahun 2010 ni, ada beberapa kejadian2 yang telah berlaku dan akan berlaku pada diri aku...kejadian lain dari yang lain...

1) kejadian yang paling aku ingat adalah tahun ni aku telah memegang status tunangan orang...hahaha...aku sendiri pun tak sangka hal ini boleh berlaku kat aku...(ada cerita lanjut disebalik kejadian...biar aku je yang simpan rahsia tu)...InsyaAllah tahun depan aku akan menamatkan zaman bujang aku...amin...

2) tahun ni aku tukar rim kete aku lagi...hahaha...aku rasa ni kali yang ke-6 kot aku tukar rim...hahaha...

3) Kakak aku akan melangsungkan perkahwinan dia bulan Disember nie...InsyaAllah kalau takde halangan...Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi, bertambah ahli keluarga aku yang kecik tu...

Ada lagi ke kejadian yang best2 untuk aku cite...kalu ada nnt aku update balik sebab aku tak ingat lak...hahaha...

"RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL"

No comments:

Post a Comment