Monday, September 6, 2010

: : R a y a 2 0 1 0 : :

Tahun 2010 ini merencanakan permulaan sesuatu yang baru dalam hidup aku. Pada tahun ini aku telah digelar tunangan orang. So maknanya Hari Raya yang akan datang ini merupakan Hari Raya aku yang terakhir sebagai seorang yang digelar BUJANG. InsyaAllah pada tahun 2011 akan datang nanti, aku akan memulakan Hari Raya yang pertama aku sebagai seorang suami...

hehehe...macam kelakar la plak... :)

Tahun 2011 nanti, bermulalah episod seperti mana setiap insan lain yang telah berkahwin. Nak buat pilihan nak beraya rumah mana. Sama ada rumah mak ayah sendiri atau pun rumah mak ayah mertua. Hehehe.......STRESS AKU...

Walau bagaimanapun, Hari Raya 2010 aku seperti raya-raya sebelum ini. Masih tiada apa-apa perubahan yang drastik. Walaupun memegang status tunangan orang, aku still beraya kat umah aku sendiri...hehehe...

Cuma tahun 2010 ni, aku tak dapat nak beraya sakan atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan...tapi ada aku kesah...raya still raya...hehehe...

Apa-apa pun di sini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada mak dan ayah aku, adik-beradik dan seluruh ahli keluarga. Tak lupa kepada semua teman-teman yang mengenali diri aku. Mintak ampun maaf dari hujung rambut sampai ke hujung kaki jika ada tersalah kata dan terkasar bahasa yang sengaja mahupun tidak sengaja.

: : SELAMAT HARI RAYA 2010 : :

No comments:

Post a Comment