Thursday, June 24, 2010

Evolusi Myvi Putih

Kereta pertama kebanggaan aku sebagai rakyat Malaysia
Perodua Myvi 1.3SX '08
stendet mendet lagi...tungguuuu.....


1st Upgrade with no consultation from Hansgarage
1) Spoiler
2) Door Lining

As a result after consultation :
1) Spoiler - approved
2) Door lining - to be remove immediately


2nd Upgrade with consultation from Hansgarage
P1 Buddy 15x7
plus LOWERED SPRING....!!!


3rd Upgrade
Wedsport 15x6.5 plus remove Door Lining
(pesanan keras + gelakan daripada consultant dan The Chillie's Crew)


Sepetang bersama The Chillie's Crew

4th Upgrade
Tak upgrade tapi tukar color sebab tak jumpa lagi rim yang sgt2 menarik minat untuk tukar lagi...tukar kaler rim ni pun sebab ada 1 kete Myvi putih tu sebijik macam kete aku...pilih punya pilih punya pilih color yang sesuai dan yang takkan ada orang berani nak buat, akhirnya color Hijau yang menjadi pilihan hati...

- ADA AKU KESAH -

Ramai gak terkejut dgn color rim aku ni termasuk la mak bapak aku...hahaha...puas gak la aku merayau dgn rim Hijau aku nie...terasa macam duk kt oversea lak...kat sana mcm2 color rim diorg belasah...cantik je aku tgk...mgkn sebab kete diorg kot...kete aku ni kete Myvi je...ada aku kesah...HAHAHA...

Kisah Myvi putih tak berhenti setakat ini sahaja...ada lagi kisah selanjutnya...
saksikan lah...!!!

5th Upgrade
Rim Mini Cooper Work 17'

Inilah rupa sebenar Myvi Putih (buat masa sekarang ni la, esok lusa tak tau lagi la)...


1 comment:

  1. x berat ke bos pakai rim 17 tu?? Klau naik 4,5 orang sagat tak?

    ReplyDelete